- Home
- »
- E-mailmarketing
E-mailmarketing gebruiken
Een gemakkelijke en effectieve manier om je klanten te bereiken.
E-mailmarketing is ook in 2020 een ideale manier om je (potentiële) klanten te bereiken. Veel mensen worden steeds kritischer over wat ze wel en niet in hun inbox willen hebben, maak hier dan ook gebruik aan. Als jij met interessante content onder de aandacht wilt blijven bij jouw doelgroep is e-mail één van de middelen om te dit te doen. De voordelen van e-mailmarketing;
- Het is snel. Met tools als Hubspot, SharpSpring, Salesforce of MailChimp heb je snel en eenvoudig een goede mail in elkaar gezet. Je hebt hiervoor geen kennis nodig van design of coderen van mooie templates, want de meeste tools bieden een gebruiksvriendelijke drag & drop editor.
- Het is goedkoop. Omdat je gemakkelijk zelf een e-mail in elkaar zet ben je er weinig tijd of geld aan kwijt. Zorg er wel voor dat je consistent bent in het versturen van mails, anders verlies je alsnog de aandacht.