Customer Relationship Management
Met tools voor klantmanagement houd je alle correspondentie met je klanten op één plek.
Buiten het feit dat je geautomatiseerd contact legt, zorg je er ook voor dat alle correspondentie met een bepaalde klant centraal opgeslagen wordt. Zo kan iedereen op iedereen moment van de dag bekijken wat de status is van een bepaalde klant en of er actie ondernomen moet worden.
- Bewaar je klantdata en verstuurde campagnes op één plek. Door gebruik van slimme tools zorg jij ervoor dat je klantinformatie centraal bewaard wordt. Zo zie je in één oogopslag alles wat je nodig hebt. Je ziet zaken als de afloopdatum van een contract, de meest recente aankoop en de laatst ontvangen e-mail.
Gebruik zinvolle rapportages
We analyseren je meest effectieve marketingcampagnes en sturen bij indien nodig.
Naast het managen en bekijken van al je klantinformatie gebruik je tools als Salesforce, SharpSpring en Hubspot ook voor de rapportage van je marketinginspanningen.
- Gebruik het voor rapportages. Buiten een klantmanagement systeem kun je met de meest automation tools ook zien via welke campagne een bepaalde klant komt om hier je marketinginspanningen vervolgens op aan te passen. Komen jouw klanten binnen via een Google Ads advertentie of gaan ze over tot actie na het ontvangen van een nieuwsbrief?
Door al je data en rapportages centraal te houden zorg jij ervoor dat niet alleen je klanten goed bediend worden, maar dat je ook je marketingeuro’s beter gaat besteden. Meten is weten!