1. Home
  2. »
  3. Diensten
  4. »
  5. Marketing automation

Marketing automatisering

Bereik je klanten gemakkelijker en sneller met slimme tools.

Waarom tijd besteden aan e-mails die je vanuit een handige tool ook geautomatiseerd kunt versturen?

  • Vult iemand je contactformulier in? Verstuur hem een alvast een geautomatiseerde mail met een verwijzing naar de veelgestelde vragen op je website.
  • Download iemand een whitepaper op je website? Verstuur diegene (uiteraard) jouw whitepaper en zorg ervoor dat er direct een mail klaargezet wordt om over één week te verzenden en hem te vragen naar wat hij ervan vindt.

Twee simpele, maar effectieve voorbeelden. Ingewikkeld? Zeker niet! Met tools als SharpSpring, Salesforce en Hubspot maak je klantcontact gemakkelijk, zodat jij tijd overhoudt voor belangrijkere zaken; het tevreden houden van je klanten.

Een aanvulling op 'Klantmanagement'.

Automatiseren én centraliseren van al je klantcontact.

Als je jouw klanten veel verschillende mails gaat sturen (geautomatiseerd of handmatig), dan wil je dit graag in één systeem kunnen bekijken.

  • Deel geautomatiseerd jouw mailwisselingen met collega’s. Jij ziet direct welke collega’s al contact gehad hebben met jouw klanten, zodat je hier handig op in kunt spelen.

Voor wie is ‘Klantmanagement’ geschikt? In basis is dit voor iedereen geschikt. Vaak komt het wel beste tot zijn recht in een organisatie waar meerdere mensen op de binnendienst afdeling zitten. Bedienen jullie bijvoorbeeld veel particulieren? Dan is dit ideaal!

E-mailmarketing

Naast automatische mails verstuur je natuurlijk ook frequent 'nieuwsbrieven' naar loyale klanten en inschrijvers.

Wat zijn nou de voordelen van e-mailmarketing?

  • Met gerichte e-mailmarketing bereik je direct je klanten. Het is een goedkope en effectieve manier om in contact te komen met je (potentiële) klanten.
  • Personalisatie is heel makkelijk. En met personaliseren bedoelen we niet het noemen van de naam van je klant, maar écht personaliseren. Je gaat filteren op leeftijd, geslacht

Twee simpele, maar toch zeer effectieve voorbeelden. Is dit ingewikkeld? Nee hoor, dat is het niet. Met tools als SharpSpring, Salesforce en Hubspot maak je klantcontact gemakkelijk, zodat jij tijd overhoudt voor belangrijkere zaken; het tevreden houden van je klanten.

Meer weten over sales- en marketingautomatisering?

We gaan graag met je in gesprek.